A REVENIT IARNA ADEVARATA!!!

Cand m-am trezit astazi pe la 9 ma uit afara si cand observ ca iarna nu face economie de fulgi am impresia ca sunt in cantonament intr-o statiune montana la un hotel acceptabil dar cand abserv ca langa nu este condei mirel si este sotia mea Madalina, cand observ ca aici si acum curge apa calda dimineata imi dau seama care este realitatea desi aveam impresia ca sunt undeva la sinaia, uitasem ca la club nu sunt bani nici pentru unguente dar sa mai ma trezesc si cu aer tare de dimineata. Dupa ultima etapa laude multe, aplauze multe, felicitari multe ...... si cam atat(se presupune ca astea in 2010 s-ar putea sa inlocuiasca ratele de pe la banci :) sau facturile de telefon in opinia unor "mari" cunoscatori ai sportului rege din calarasi) era si normal dupa 7-0 contra unei echipe care nici nu stia ca are meci dar sa se mai si prezinte ( oil terminal constanta) si multe promisiuni!!! Intrebari de genul unde vreti sa mergem in cantonament la munte? :))) am crezut ca este jugaru sukaru dar era altcineva (nu spun cine deocamdata). VA URMA..........

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu