1 APRILIE ZIUA PACALELILOR, A GLUMELOR SI A FARSELOR !!!!!!!!

1 Aprilie - Ziua păcălelilor este o zi în care se fac diferite farse sau păcăleli. Trimiterea la o întâlnire inutilă a prietenilor sau alte farse similare sunt cunoscute, în cele mai multe ţări europene, încă din secolul XVI.

Una din numeroasele explicaţii a acestei tradiţii este următoarea: în anul 1564 regele Carol al IX-lea al Franţei ar fi mutat serbarea Anului Nou de pe data de 1 aprilie pe data de 1 ianuarie. Întrucât la vechiul An Nou (1 aprilie) se obişnuia să se împartă cadouri, s-a continuat împărţirea de cadouri şi după anul 1564, dar sub forma unor farse şi glume nevinovate.



"Cel mai bun mod de a te păcăli singur este să te crezi mai şmecher decât ceilalţi."
 
"Frumuseţea

Ambalaj ce te vrăjeşte,
Trup felin, de catifea,
Însă, rău te păcăleşte
Dacă-l are... o lichea"

"Poţi să păcăleşti câţiva oameni tot timpul şi toţi oamenii o perioadă, dar nu poţi să păcăleşti toţi oamenii tot timpul."
"Românul dezmiardă şi drăgălăşeşte până şi pe diavol - l-a numit Michiduţă - crezând că astfel îl păcăleşte şi-l îmbunează. Pe dracu!"
"Când eşti tânăr şi nu cunoşti încă insomniile, e o mare mândrie să păcăleşti somnul."

"Conjugală

Căsătoria-i păcăleală!...
Dacă o faci la nimereală
Ai o... gospodină de fală
Sau o... amantă ideală."

Cea mai prosta gluma de 1 aprilie:
Suntem prieteni de atatia ani si de aceea imi este foarte greu sa iti spun ceea ce trebuie sa iti spun. Dar trebuie pentru ca nu mai pot trai in minciuna, nu mai vreau sa ma scald in aceasta mocirla… Iubita ta te inseala cu mine. Eu te insel cu ea… Imi pare rau… S-a intamplat… Stii ca nu ai cum sa stai impotriva sentimentelor. Mi-am spus ca nu trebuie, ca nu se cade… O iubesc… Imi pare rau… Promit ca nu mai fac glume proaste de 1 Aprilie!(si trimisa prin sms :)))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu