CAT MAI REZISTI PETRESCULE CU ASA OAMENI ?????

Trebuie sa ai o mare tarie de caracter ca sa rezisti in fata unor "bombe" rasuflate ce-i drept din partea lui nea gigi mai petrescule......ultima prostie scoasa pe gurita dar gandita indelung.......prima de la meciul cu Farul II din deplasare......a fost o adevarata telenovela. Prima data cand s-a anuntat pe cat o sa joace baietii la Farul II a fost prununtata suma de 500 ron impozabili, normal ca doar vrem sa fie in regula nea gigi :))). Pana aici este bine insa......inainte de meci razboinicul cifrelor intra la vestiare si intreba care este echipa.....o afla si apoi schimba prima in 250 ron binenteles si acestia impozabili......banuiesc ca va intrebati de ce? Pai va spun eu de ce......in echipa nu se regaseau "protejatii", "copii de suflet", "adoratii" lui nea presedintele si astfel s-a suparat si a schimbat premierea.........pai acum va intreb si eu daca erau aceia in teren, va imaginati ca la ochiul lui de cunoscator de fotbal ce copii are, nu luam fotbalul la misto? 
  Cine trebuie apreciat din toata treaba asa?......PETRESCU, dupa parerea mea ca are puterea de caracter si taria sa nu cedeze atunci cand vor niste persoane straine de fotbal :))) asa ca intrebarea mea din titlu cred ca are o importanta mare din punctul meu de vedere........oricum Petrescu e prea trecut prin viata ca sa se mai minuneze de bazaconiile care ii vin de sus si cel mai important isi asuma riscul si nu cedeaza.
   Aici este Dunarea Calarasi nu Steaua Bucuresti, nea gigi asa ca trezestete ca nici Budesti sau Sarulesti nu este deci fi un presedinte adevarat......defapt cu atitudinea asta si la ce este la ora actuala in Liga I intradevar te comporti ca un presedinte........LASA-NE, LASA-NE, LASA-NE!!!!!!!!
PS: BEBE, PACE SI PRIETENIE NICI NU A FOST SI NICI NU O SA FIE......!!!!!!
ASA CA ESTI UNUL DINTRE CEI MAI BUNI ANTRENORI DIN ULTIMI 10 ANI CARE A ANTRENAT DUNAREA CALARASI,  parerea mea si eu presupun ca este buna....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu