DINAMO II - DUNAREA GIURGIU 1-1


Astazi de la ora 11 am jucat pe terenul sintetic din incinta clubului Dinamo un meci de verificare cu Dunarea Giurgiu, la finalul caruia scorul a fost 1-1. Noi am condus cu 1-0 a marcat Valcu dar pana la pauza Giurgiu a revenit si a egalat. Dinamo: Curca, Marcu, Ionita, Daminuta, Diabate, Predescu, Vranjkovici, Todea, Stan, Valcu si Stefan. Eu am jucat 65 de minute si m-am reintalnit cu doi dintre fostii colegi , portarul Popa (Lale) si Sorin Buca ( ambii titulari la Giurgiu)

PS: Maine inca un meci de verificare inainte de startul returului contra celor de la Otopeni tot de la ora 11!!!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

A fost dat afara Soare?

mihnea spunea...

Salut
Sa inteleg ca Ciobai si Balan au ajuns la Calarasi , iar dumneavoastra la Dinamo?Am descoperit azi blogul, cautand mai multe date despre Dunarea Calarasi.

Mircea Stefan spunea...

nu a fost dat afara presupun ca i s-a spus sa-si caute echipa si va fi imprumutat cred.

Mircea Stefan spunea...

da ei sunt la calarasi dar acest lucru nu are nimic in comun cu venirea mea aici.

Trimiteți un comentariu