A TRECUT CANTONAMENTUL

Nu am scris de mult, cantonamentul a trecut dar eu tot la Calarasi sunt, conditiile meteo mi-au impiedicat plecarea, sa fie asta un semn? :)) Oricum fost un cantonament bun si l-am terminat printr-un joc in comapania echipei Viitorul Toporu, pe care l-am pierdut cu scorul de 1-4, echipa la care joaca fostul meu coleg de atac de la Dunarea, Funieru. Eu nu am jucat pentru ca am fost accidentat si am avut pauza :(( m-am chinuit in cantonament la alergari si la joc m-am uitat ca ma doare iar genunchiul. Sambata am ajuns acasa in sanul familiei unde este cel mai frumos si de sambata pana acum am fost numai plecat pe la prieteni, colegi si familie. Astazi am fost pe la stadion am vorbit cu baietii, cu domnul Petrescu, cu nea Dan si maine am sa fac un antrenament cu ei pentru ca nu pot pleca spre Bucuresti ca nu am pe unde si nici cu ce. Unde este mai bine decat acasa unde m-au asteptat prietenii si familia si am petrecut frumos( sa sti ce ai pierdut paune :))). Sper din suflet sa se termine odata telenovela acesta si sa semnez o data cu Dinamo dar totul depinde de cei de la Calarasi ( bine ca nu depind de "prietenul" meu stiti voi care ca ajungeam in sapa de lemn :) si sunt sigur ca se va gasi o solutie sa ne despartim pe cale amiabila.
PS: VA PUPA STEFAN SI DUNAREA O SA FIE NUMBER ONE si Culina mai gandeste ca am trecut si eu prin ce treci tu si am gandit cu maturitate nu te grabi .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu