MIZA MEA!!!!

Stirea este pe http://sportcalarasean.blogspot.com/ si face referire la faptul ca am ajuns la Dinamo II. Intradevar nici prin cap nu mi-a trecut sau imi trece sa ajung chiar la prima echipa insa Dinamo nu poate sa ma redirectioneze nicaieri pentru ca eu am semnat doar pana in vara asa ca depinde de mine sa pot pleca din vara la o echipa unde sa castig bani intradevar mai frumosi fata de cei de aici. Referitor la faptul ca am dus echipa in spate ma bucur ca sunt apreciat insa fara sprijinul colegilor nu as fi reusit sa fac acest pas catre o echipa de liga a II-a si fara a ma ajuta si ei nu puteam sa inscriu 15 goluri in 17 meciuri, asa ca iti multumesc inlocuitor a lui Catalin pentru cele scrise.
 Sa nu uitam ca o echipa de fotbal este formata din 11 jucatori plus rezervele si nu este un sport individual de aceea spun ca singur nu aveam cum sa reusesc acest lucru, aici ii multumesc prima oara lui Ilie Zeciu care a stiut cum sa vorbeasca si sa comporte cu mine cat am fost la Venus Independenta si astfel m-a tinut in priza cum se spune, apoi ii multumesc lui Petrescu ca a avut incredere in mine si dupa o pauza asa mare a mizat pe mine si cu timpul a castigat si mai multumesc familiei mele care m-a sustinut in fiecare moment de pana acum si care ma sustine incontinuare.
PS: NU PRESEDINTELE SIMA MA READUS LA DUNAREA, AM PLECAT DE BUNA VOIE DE LA DUNAREA SI M-AM INTORS IN URMA UNOR DISCUTII CU PETRESCU......DECI DOMNULE PRESEDINTE NU AI NICI UN MERIT CA EU SUNT AICI ASA CA ......LASA-NE, LASA-NE!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu