SOC DIN PARTEA PRESEDINTELUI!!!!!!!!!!!


Nu-mi vine sa cred ce am auzit astazi dupa ce am terminat antrenamentul, am facut antrenament la ora 12:00 pentru ca are echipa mare doua antrenamente azi, despre echipa mea de la Calarasi. Deci asa ceva depaseste mintea oricarui om normal si apt din punct de vedere...... intelege fiecare ce vrea :)). Dar nu-i de ras este de plans. Ca sa fac si eu putin pe Tolontan sau precum Mircea Stoian ( de la Capatos), conform unor surse neoficiale presedintele echipei de fotbal Dunarea Calarasi a stabilit prima de jucator pentru meciul de vineri din deplasare contra celor de la ACS Berceni, bine nu asta conteaza pe cat joaca ci conteaza ca in cazul unei infrangeri O SA LE SCADA DIN PRIMELE DE ANUL TRECUT ceva banisori. E cea mai mare......... nu am cuvinte sa ma exprim nu ca nu asa gasi dar as jigni prea tare si m-am obisnuit sa nu mai fac lucrul asta si pentru invatatura asta vreau sa le multumesc unor ziaristi locali, domnul Octavian Caju si domnul Catalin Nitu, pentru invataturile pe care mi le-au dat si mi le dau in continuare. Dar sa revenim la DOMNUL PRESEDINTE, care aplica metoda budenstina :))) sincer acum, unde s-a mai pomenit asa ceva sa iei banii de anul trecut daca nu castigi ATENTIE LA LIDERUL SERIEI CARE ANUL TRECUT NE-A INVINS ACASA CU 5-0. Este posibil sa nu se intample sa le ia banii daca or sa piarda dar ideea in sine este primitiva, numai pentru faptul ca s-a gandit la asa ceva, dar ce ne mai mira ceva?

PS: STIU CA TOT LA DUNAREA CALARASI O SA MA INTORC PESTE CEVA TIMP DAR TIND SA CRED CA O SA FIE CONDUSA DE UN PRESEDINTE NU DE un presedinte DECI TIMPUL O SA LE REZOLVE PE TOATE!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu