A DOUA ZI.....

Londra........destul de sobra, destul de agitata, destul de robotizata dar enorm de curata si impunatoare..........in plimbarea de seara am primit botezul cum se spune in momentul in care am vazut Big Ben-ul care te lasa pur si simplu ca in momentul in care faci poza de buletin sau pasaport........apoi Roata, cea mai mare din lume, o atractie turistica impresionanta in care am de gand sa ma urc pentru a vedea panorama oferita de o inaltime considerabil de mare.........Tamisa.....prea linistita fata de viata de noapte pe care ti-o ofera Londra......blocul unde a stat Mutu exact pe malul apei intr-un bloc din 75% geamuri........catedrala unde cu multi ani in urma printesa Diana spunea Yes in fata altarului.......si nu in ultimul rand Palatul Parlamentului......l-am lasat ultimul pentru ca nici nu stiu cum sa-l descriu......l-am vazut de atatea ori la televizor sau in poze dar cand esti fata in fata cu el...........si ai si vazut filme istorice in care era prezentat sau in care era protagonist............pur si simplu ti se face pielea de gainusa ( nu cel de la cronica cele din ograda, daca mai sunt pe criza asta)......sunt multe de spus despre aceasta metropola.....sa nu mai vorbesc de trafic......atat de calmi.....daca unul de aici ar veni in Bucuresti ar opri masina si ar lua o supradoza fatala ca ii este mai la indemana..........
PS: o sa fac si poze pe care o sa le postez aici.......in rest sa auzim numai de bine........

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu