A MURIT NEA BEIA :((((

Aseara am primist un mesaj de la condei........a plecat din acesta lume nea beia (cum ii spuneam toti).......tatatl fostului fotbalist de la Dunarea Beia Ionut. Vestea m-a fulgerat acum 2 saptamanii am vb cu el la piscina.....venise dupa nepot........eu cel putin am crescut cu el la stadion.......dureros.........din cate am inteles era la volanul masinii personale si i-a venit rau.......si apoi a intrat in doi pomi.......cel putin eu asa am fost informat.....nu spun cat de om bun a fost pentru ca asta stie toata lumea insa eu sunt socat in continuare.......dar nea beia va ramane langa noi mult timp de acum in colo.....si din pacate eu nu pot participa la inmormantare.......
PS: Condoleate familiei indurerate si Dumnezeu sa-l ierte...........

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu