AU TRECUT 2 ZILE, MAI SUNT 11 !!!!!


Domnul Orac este antrenor principal la Dinamo II si ne atreneaza alaturi de domnul Ionel Augustin si alaturi de domnul Ion Moldovan.
Astazi normal doua antrenamente nu grele, foarte grele!! Primul antrenament a fost normal fizic alaturi de preparatorul fizic sensei, offf ne dau pulsometre si gata da-i drumul la fuga :(((, am inceput cu o incalziere si apoi o alergare de 5 minute cat poate fiecare sa scoata cat mai multi metri, eu am alergat 1500 de m in 5 min, apoi sprinturi de la 10m pana la 100 de m pe timp, doua serii una crescator cealalta descrescator. JALE!!! Apoi inapoi la Saftica pentru masa si odihna. Doamne pat mai frumos ca cel din camera mea nu cred ca exista si am o mare ciuda pe el de nici nu va imaginati cum il prind putin cu ma reped pe el :))). Al doilea antrenament normal la sala de forta si evident de 3 serii de 30 de sec a cate 11 aparate, este foarte greu dar asta este nu avem ce face, apoi binenteles recuperarea incluzand aici sauna, bazin si masaj, apoi masa de seara si la 23:00 este stingerea. Binenteles ca scriu acum pentru ca nu stiu cat o sa mai rezist pana adorm si maine o iau de la capat cu pregatirea asa ca VA PUPA STEFAN !!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu