PRIMA ZI, MAI SUNT 12 !!!!

La ora 10 la vestiar la ora 11 am inceput antrenamentul. "Usor" :) o incalzire 20 de minute de ne puteam duce direct la baie dupa ea :), apoi ce altceva decat fuga :) 3 serii a cate 20 de minute ( cu alergari diferite pe timp), si intr-un sfarsit s-a terminat. In timp ce mergeam cu aburii pe langa noi spre vestiar echipa mare a clubului se intorcea din cantonament si fiecare pleca cu masinile personale spre casa, ca de obicei cel mai trasnit mijlocasul central cu proprietati in America :))). Odihna putin si apoi plecare spre Saftica. In partea a doua a zilei am intrat la sala de forta si chiar am facut forta (3 serii a cate 30 de sec) si chiar a fost jale :)). Maine o luam de la capat tot 2 antrenamente si trezirea este la ora 8 ( foarte greu pt mine ce ma fac?) si trebuie sa fiu in program si de accea inchei prin a va spune ca VA PUPA STEFAN!!!!!
PS: Sunt un baiat cu bun simt si am coloana vertrebrala spre deosebire de alte persoane de aceea imi cer scuze fata de VIRGIL BOGATU ( daca a fost deranjat de ceva) to be continue......