AU TRECUT 5 ZILE, MAI SUNT 8 !!!


Ieri nu am avut timp sa scriu din cauza programului incarcat si sunt si putin suparat :((. Ieri de dimineata am avut alergari, binenteles, la stadion la Dinamo pe sintetic, alergari ce au constat in 5 serii a cate 6 minute de alergare impartite astfel: 1 minut alergare 2/4, si 30 de secunde sprint ( si tot asa 6 minute). Din pacate sambata la meciul cu Berceni (2-2) m-am lovit genunchi in genunchi cu un adversar si de atunci am tot fortat la antrenamente pana ieri cand am resimtit dureri foarte mari si m-am oprit. Am fost preluat imediat de doctori si am luat pastile si mi-au fost facute impachetari. Antrenamentul de seara a fost pentru colegii mei unul foarte frumos care a cuprins jocuri cu mingea, jonglerii si la final miuta. Pentru mine a cuprins sala de forta si refacere cu sauna, bazin si masaj. La 8 am avut masa si apoi la rummy (de data asta castig 50 :))) dar am timp sa-i dau) si la 23:00 stingerea.

Astazi de dimineata binenteles la 8 desteptarea, am avut cantarul ( am 73 kg) si apoi masa. Pe la 9:15 am plecat spre Dinamo cu gandul la alergari. Ajunsi la stadion ne-am echipat si am dat drumul la treaba. Eu doar pentru 10 minute ca ma durea piciorul si a vazut nea Oni ( Augustin) si a zis sa nu fortez sa ma duc la vestiar, dar eu am continuat sa fac alergari usoare, dar medicul mi-a spus ca mai mult ma chinui asa ca am plecat la vestiar. Al doilea antrenament acum pe seara a constat in sala de forta 3 serii a cate 45 de sec (lucru) cu 30 sec (pauza) si din fericire am lucrat normal. La 8 este masa si normal la 23:00 stingerea!!!

PS: Sa dea Dumnezeu sa scap de durerile la picior si sa ma pot antrena normal!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu