AU TRECUT 7 ZILE, MAI SUNT 6 !!!!


Incep asa astazi prin a va aduce la cunostinta o oferta de nerefuzat: 3 zile la Saftica cu all-inclusiv ( masa -dimineata, pranz si seara- cazare, centru spa- masaj, sauna, bazin-, sala de forta), exclus alergari totul la un pret de 15 goluri intr-un tur de campionat in liga a III-a. De asta am avut eu parte de vineri si pana acum. Nu-mi place si ma bucur ca am terminat biletele de tratament si de maine vreau sa intru normal la alergari si la minge ca nici nu mai stiu sunt culturist sau jucator de fotbal? Asta decideti voi daca sunt fotbalist sau jucator de fotbal :))). Ieri nu am plecat la stadion la Dinamo, am ramas la Saftica si am facut sala de forta. Al doilea antrenament l-am facut cu colegii normal ca tot sala de forta. Seara am jucat rummy (castig 20 ron, nu o sa mai scriu ce fac la rummy de acum ca imi este frica sa nu ma cheme astia sa platesc impozit pe ei la sfarsit de luna :)).

Astazi de dimineata evident am dat fuga la sala si sper ca de maine sa intru normal in programul de pregatire al echipei sa recuperez la pregatirea fizica, si apoi vor urma si meciuri de verificare momentan nu stim in compania cui le vom sustine. Acum dupa-amiaza avem liber dar aici la Saftica si nu avem altceva de facut decat sa jucam rummy.

PS: Sa dea Dumnezeu ca Vali Petrescu sa piarda toate partidele de verificare si cand incepe campionatul sa nu aiba nici o infrangere numai victorii si egaluri ca merita!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu