Am reintrat in program :))




Da asa este am reintrat in programul de pregatire al echipei, destul ma simtisem aiurea sa stau cam degeaba, si am nimerit bine la alergari :)). Bine ca a nins si a fost suprata de alergare mai moale decat zilele trecute. Am inceput cu o incalzire si apoi alergari constand in 4 serii fiecare tinand 12 minute iar aceste 12 minute impartite in 1 minut alergare 2/4 ( adica usoara) si 30 de sescunde alergare 3/4 ( adica aproape de sprint). Prima si a doua serie au trecut mai usor greul a inceput in a treia serie mai ales ca iar ma supara genunchiul si avand in vedere ca am facut pauza 3 zile mi-a venit destul de greu. Dar le-am terminat pe toate si mai era programata o miuta de final dar din cauza ninsorii care a inceput s-a decis sa mergem la vestiare. Normal a fost masa la 13:00 apoi odihna si antrenamentul de seara. Seara am avut sala 3 serii de 13 aparate cu lucru de 45 de secunde si 30 de secunde pauza. Greu tare, tremurau mainile la masa seara zici ca eram toti o piftie :)) ce sa faci daca se lucreaza bine. Am avut si sauna, bazin si masaj ( mai bun mutu al nostru de la stadion :)) si apoi rummy pana la 10:30 cand a fost stingerea.


Astazi de dimineata a fost acelasi antrenament ca si in ziua precedenta si tot la fel nu am mai facut miuta din cauza suprafetei acoperita cu gheata. Astazi m-a durut piciorul si mai tare dar am facut antrenamentul pana la capat ca nu vreau sa mai fac pauza.


Mai vorbesc la telefon cu condei si mai intreb de banii mei :(( care trebuie sa-i iau de la Calarasi si saracul nici el nu i-a luat. Oricum ce sa facem cu banii ca doar nu sunt asa importanti, important este sa joci fotbal acum si banii altadata :)) (dar nu in mana, de acum pe card). Degeaba a fost un coleg de la echipa de 3 ori la banca in doaua zile ca pe acel card nu erau nici macar 2 lei :)). Nu este de ras e de plans ca presupun ca peste tot asa este nu numai la noi dar este greu mai ales daca ai si familie sa alergi si sa primesti banii dupa 5 luni (daca ii primesti si pe aia) PACAT !!!!


PS: PENTRU CINE MA CUNOASTE STIE CA NU SUNT UN "CIOT" ASA CUM SUNT NUMIT DE UNII FATA DE CARE MI-AM CERUT SCUZE SI VA INTREB ACUM CE SA FAC SA MA APUC IAR DE EI? NU!! CA AM BUN SIMT SI MI-AM LUAT UN ANGAJAMENT FATA DE CINEVA SI O SA MA TIN DE PROMISIUNE!!! ASA CA IN CIUDA FAPTULUI CA NU AI IN CARACTERUL TAU OPTIUNEA BUN SIMT, DOMNULE ...... (te sti tu) DA DOVADA CA POTI SA-L DOWNLOAD!!! to be continue......

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu