AU TRECUT 11 ZILE, MAI SUNT 2

De dimineata la 9:15 am plecat normal spre Dinamo si normal am avut antrenament fizic. Am inceput cu o incalzire frumoasa aproape ca cea de la Calarasi, jocuri frumoase intre noi (binenteles fara minge), si apoi a venit prapadul :)) la alergare. Aceasta frumusika alergare a constat in 4 serii a cate 9 minute. Cele 9 minute au fost impartite astfel: 30 de secunde alergare 2/4 ( adica alergare usoara) si 15 secunde alergare 4/4 (adica sprint) ca sa fiu mai explicit fugi cat poti de tare 15 secunde dupa care 30 te linistesti. NU INCERCATI ASTA ACASA POATE DAUNA GRAV SANATATII!!!!
BOMBA: AL DOILEA ANTRENAMENT A FOST CU MINGEA!!!!!!!
Da asa este am facut cu mingea. A fost o incalzire buna cu mingea urmata de cateva jocuri de mentinere cu mingea apoi o miuta cu 2 mingii, unde ne-am distrat tare, si in incheiere o miuta normala intre doua echipe TINERII - BATRANII care s-a teminat egal 1-1. Eu am jucat la batrani, era si normal daca sunt cel mai mare din lot la 24 de ani doar Izvoreanu este mai mare dar el nu cred ca ramane sa joace la aici la Liga a II-a. Piciorul m-a mai lasat, dar tot ma jeneaza, desi am fortat putin, e bine!!!
PS: VA PUPA STEFAN !!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu