CEL MAI SLAB ANTRENOR CALARASEAN!!!!!


L-am lasat la urma pentru ca este un sondaj nu tocmai acceptat de multa lume si recunosc poate un pic cam fortat din partea mea. Sondajul va invita sa votati cel mai slab antrenor calarasean. Nominalizati mi-au apartinut ( si am platit intr-un mod), nominalizati au fost: VIRGIL BOGATU ( liga a V-a antrenor la Dalga), GHEORGHE ALEXANDRU ( antrenor juniori Dunarea Calarasi), VALENTIN PETRESCU ( liga a III-a la Dunarea Calarasi- antrenor principal) si DAN ANDRONACHE ( liga a III-a la Dunarea Calarasi- antrenor secund). In urma voturilor dumneavoastra de cunoscatori ai fenomenului sau de necunoscatori sondajul s-a incheiat astfel:

- VIRGIL BOGATU -48%;

- GHEORGEHE ALEXANDRU - 20%;

- VALENTIN PETRESCU - 8%;

- DAN ANDRONACHE - 24%.

La acest sondaj nu mai comentez nimic pentru ca sunt convins ca stiti parerea mea. Asta nu insamana ca parerea mea este cea buna sau corecta ci este doar o parere.

PS: SONDAJUL SPUNE TOT- CINE A FOST CEL MAI VOTAT........RESTUL E CANCAN!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu