AM SEMNAT CU DINAMO!!!!!!!


Am semnat cu Dinamo Bucuresti 1948 astazi la pranz un contract benefic pentru ambele parti (cred).

Desi se putea rezolva transferul mai de mult a trebuit sa astept pana acum deoarece mai aveam de incasat niste drepturi de la Calarasi lucru care evident nu s-a intamplat. Era si normal doar am facut figuratie pe teren pentru Dunarea turul acesta nu s-au pus cele 15 goluri /17 meciuri. Dar asa este normal din partea noii conduceri sa se comporte cu jucatori care zic eu chiar au alergat si muncit pentru acest club. Imaginati-va sa munciti intr-un loc si sa nu va primiti drepturile adica salariul de 5 luni de zile. In acesta situatie am fost eu si pe langa salariu mai aveam de luat si in jur de 7 prime de joc. Dar normal ca eu nu merit acesti bani pentru care am muncit. Si stau si ma gandesc e normal asa ceva sa se intample cand eu am muncit pentru aceasta echipa si am jucat unele meciuri si accidentat si chiar am inscris (colegi si petrescu stiu despre ce meci este vorba)? Din punctul meu de vedere nu meritam sa fiu tratat asa si sunt unele persoane acolo care vazute din exterior par persoane exemplare dar cu timpul isi arata caracterul care este cu mult sub 0 ( zero).


Bine ca s-a terminat toata povestea si acum sunt linistit. Acum depinde numai de mine ce se va intampla in continuare, trebuie sa muncesc mai mult si sa imi vad de treaba mea si sa castig bani mai ales ca am si o familie.


PS: Multumesc unor persoane (putine) care au avut incredere in mine!!!!

1 comentarii:

Cristi Ivanciu spunea...

Astept sa joci bine.. sa ajungi la echipa mare.. si sa ai ocazia sa bati un penalty in derbiul cu steoaia :))) si sa fie asa.. prin min 89.. la 0-0 :))

Trimiteți un comentariu