LA MULTI ANI CAPITANE!!!!!

- LA MULTI ANI MIREL CONDEI ADEVARATUL CAPITAN -
(poza de la catalin nitu)
Condei Mirel cred ca nu mai are nevoie de nici o prezentare pentru nimeni. De la oameni mai in varsta care joaca sah la intrarea in stadion si pana la cel mai mic copil de la Academia lui Ghiuta toata lumea stie cine este capitanul de la Dunarea Calarasi. Daca intrebi pe cineva de Condei nu o sa-ti raspunda tot printr-o intrebare de genul " care condei?" ci o sa-ti spuna da il stiu pe baiatul acela capitan la Dunarea si mai inainte de toate este acel baiat cu mult bun simt.

Nu vreau sa-l perii pe miru ( cum ii spun eu) dar vreau sa stiti ca din momentul in care am ajuns la echiapa mare el a fost cel care m-a luat langa el impreuna cu Marius Paun. Eram mic si normal ca eram dat deoparte ( primul era Onofrei care ma dadea) dar miru si paun ma chemau cu ei. Dar sa revenim la sarbatorit, un fotbalist bun si un adevarat lider in vestiar, un fotbalist care prin felul de a fi iti era rusine sa-l privesti in ochi cand iti dadea un sfat. Un fotbalist care a stat la Dunarea si cand mancarea se facea pe un BCA cu o rezistenta pe el si a ramas la Dunarea si cand am avut aer conditionat si jucam biliard in cantonament. Poate un fotbalist care nu a avut sansa sa plece in alta parte desi cred ca putea juca in Liga I avand in vedere talentul si seriozitatea lui. Un fotbalist care in momentele grele de pe teren te strangea langa el asa cum closca isi strange pui si te mobiliza in asa fel incat iti schimba atitudinea in cateva fractiuni de secunda. Un fotbalist care marita sa ramana la Dunarea si dupa ce isi incheie cariera de jucator. DAR INAINTE DE A FI UN FOTBALIST MIREL CONDEI ESTE UN OM DE CARACTER. Eu am o relatie mai speciala cu el suntem mai mult decat colegi, suntem prieteni de familie si suntem alaturi unul de celalalt si in momente fericite dar si in clipe de durere. Mirel Condei un tata a doi baietii (Eduard si Mario) cuminti si frumosi, Mirel Condei un sot devotat sotiei sale Alina, Mirel Condei, capitan la Dunarea si un fotbalist exemplar, MIREL CONDEI UN EXEMPLU CARE TREBUIE URMAT. Maine implineste 33 de ani, chiar sambata trecuta vorbeam despre ziua lui si ne aduceam aminte cati ani au trecut de cand ne-am intalnit prima oara, concluzia 9 ani si in acesti 9 ani nu stiu daca ne-am certat o data sau dupa ce am devenit si prieteni de familie am avut o divergenta sau ceva de genul, nu am avut pentru ca este un prieten adevarat.
Un fotbalist care trebuie sa fie etalon pentru tinerii din cadrul clubului, un fotbalist care nu a jignit niciodata un coleg, un fotbalist care este un adevarat PROFESIONIST.

Asta este Condei Mirel tata, sot, fobalist dar in primul rand un OM CU CARACTER!!!!!

PS: MIRULE SA FI SANATOS SI SA AI PARTE NUMAI DE BUCURII SI FERICIRE ALATURI DE FAMILIE SI PRIETENI!!!!!! SI MAINE LA MECI MOBILIZEAZA-I CUM STI TU MAI BINE SI POARTA-I SPRE VICTORIE BAFTAAAAAA!!!!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu