PRIMA SOC DIN PARTEA PRESEDINTELUI!!!!!!
















Nea Gigi a anuntat o prima record pentru partida de astazi contra celor de la Berceni. Cu cateva minute inainte de primul fluier al partidei nea Gigi si-a facut aparitia la vestiare si intr-un moment a scapat porumbelul informandu-i pe baieti despre mareata prima care consta in: UN MIEL SI UN COFRAG DE OUA!!!!! :)))))), deci asa ceva depaseste orice limita. Nea Gigi erai in vestiar la Berceni nu in vestiar la....... avantu' prabusirea sa-i reaminteasca cineva dar cine sa-i reaminteasca lui nea Gigi ca iese scandal mare daca este contrazis. Dar sa revenim, cand am auzit de la cativa fosti colegi am ramas masca si am avut un moment in care sa ma bufneasca rasul dar mi-am dat seama ca nu este ceva amuzant, e ceva de plans si depaseste orice imaginatie. Insa unii dintre colegi erau suparati nu pentru faptul ca joaca pe miel si pe oua ci pentru faptul ca CEI NECASATORITI SE CUPLEAZA CATE DOI SI IMPART UN MIEL :))))) criteriu de imperechere cred ca era ales de nea Gigi, doamne unde nu-i cap e vai de picioare.





La pauza am fost la vestiare si m-am intalnit si cu nea Gigi care cobora(fara MM) de la tribuna oficiala a stadionului, si m-a intrebat daca nu vreau sa intru si eu la joc dar am refuzat respectuos desi el a spus cand am plecat de la Calarasi ca nu ma mai primeste niciodata inapoi la Dunarea (de parca ar fi dupa el) iar el a dat mana cu mine si m-a atentionat ca mi-a dat drumul la Dinamo gratis si eu i-am spus ca nu am plecat gratis ca a luat si el bani pe mine cum am luat si eu bani pe cat am muncit la Calarasi in ultimile 5 luni, nu cred ca i-a picat bine desi l-a sfarsit m-a intrebat daca plec cu el acasa si am refuzat de parca eu as fi fost Smarandescu sa ma plimb cu el. Pentru cei care nu au jucat sau care nu au prins lotul le-a promis cate UN COZONAC la victorie. Un adevarat presedinte care tine de banii clubului dar care traieste un film de genul comedie si are mari sanse sa se tranforme intr-o drama cu nea Gigi sa fie in rolul principal cu o sansa mare la Oscar.





PS: NEA GIGI LASA-NE, LASA-NE!!!!!! NEA GIGI LAS-NE, LASA-NE!!!!!! NEA GIGI LASA-NE, LASA-NE!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu