ADIO (DAR RAMAN CU TINE) DUNAREA


Asta este viata care te urca si te coboara cum o stiu toti, mai ales antrenorii odata in liga a III-a o adata in liga a IV-a sau a V-a, la fel si la mine anul trecut in liga a III-a, in vara in liga a IV-a, apoi un retur bun consider eu la echipa mea Dunarea si acum saltul asteptat de toti probabil dar nu agreat de mult mai multi. Nu am nevoie de ajutoare ca sa ajung pe la Valcea sau pe la Petrosani sau prin liga a V-a, ca ma pot ajuta singur prin felul in care joc. Intradevar nu sunt ziarist, nu sunt moderator si treaba mea e sa joc fotbal si sa dau goluri cum imi spunea un frate mai mare. Ca sa nu inchid gura cand vor unii va dau o veste bunicica de luni VA PUPA MIRCEA!!! Am plecat in cantonament cu DINAMO II la Saftica!!! Probabil ca nu o sa raman acolo sau probabil ca o sa raman, probabil o sa plec la alta echipa mai mult ca sigur. Am fost la Farul nu am fost pastrat, am fost la Rapid II nu am fost pastrat, am fost la Juventus Bucuresti nu am fost pastrat, am fost la Slobozia nu am fost pastrat cum imi "reamintea un amic" dar nu stie nimeni ca la Rapid nu m-am dus ca am ales Farul(alegere pe care o regret si acum) desi venisem dupa un accident grav de masina in urma cu 10 zile, nu stie nimeni ca la Juventus Bucuresti as fi ramas ( cand era Buburuz antrenor) daca cei de la Calarasi nu cereau 400.000.000 ( 400 de milioane), nu stie nimeni ca la Slobozia as fi ramas daca cei de la Calarasi nu ar fi cerut o suma de domeniul genului de film "Avatar", si intradevar la Farul nu i-a placut antrenorului sarb de mine si la achipa a doua nu am vrut sa raman. Asa ca nu o sa mai stau la Calarasi sa stam 8 ore pe zi la stadion, sa ne facem singuri de mancare.Si pot sa scriu ce vreau pe blogul meu si cat vreau si nu sunt ziarist sau altceva doar ca imi place sa fac si asta si sunt convins ca treaba mea ,poate mai bine ca altii, este sa dau goluri si sa joc fotbal asa ca:
VA PUPA STEFAN!!!!!
PS: CEAUSESCU NU MAI ESTE!!!!! LIBERTATE! LIBERTATE!